Algemene voorwaarden

Artikel 1 - Definities

Onze voorwaarden zijn kraakhelder, het is dus eigenlijk helemaal niet nodig je te vervelen met definities, maar vinden we wel leuk.

  1. Jij/je/jou. Klant
  2. Wij/we/ons. Verkoper
  3. Service. Vanzelfsprekend.
  4. Een beetje gek. Wij

Artikel 2 - Onze identiteit

1. Wij zijn een handelsnaam van 'Van den Hoogen Group'

2. Je kunt ons zo bereiken:

3. We zijn 6 dagen per week telefonisch bereikbaar:

  • Maandag t/m Donderdag van 8.00 uur tot 20.00 uur
  • Vrijdag van 8.00 uur tot 21.00 uur
  • Zaterdag van 8.00 tot 18.00 uur

4. En nog even onze 'cijfers'

  • KvK-nummer: 040 70 601
  • BTW-identificatienummer: NL8128.36.406.B01

Artikel 3 - Toepasselijkheid

  1. Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle aankopen.
  2. Als je niets bij ons koopt zijn de voorwaarden niet van toepassing.
  3. Wij doen ons best deze algemene voorwaarden onder jouw aandacht te brengen. Er staat namelijk in wat wij voor je doen en wat we van jou verwachten.
  4. Soms gelden andere voorwaarden bij speciale producten of aanbiedingen. Deze voorwaarden gelden dan ook. Als de verschillende voorwaarden elkaar tegenspreken, kies jij de meest gunstige.
  5. Wij maken graag mensen blij.

Artikel 4 - Het aanbod

Wij vertellen je altijd eerlijk wat, wanneer en hoe je iets kunt kopen, wat het kost en of je het kunt ruilen. Logisch.

Artikel 5 - De overeenkomst

  1. Je doet met ons in een veilige omgeving zaken.
  2. Als je bij ons online een aankoop doet, krijg je daarvan een bevestiging per email.
  3. Wij voegen alle informatie en gegevens die je nodig hebt bij je aankoop, maar het meeste vind je ook op onze site. Het is natuurlijk wel handig als je de (digitale) bon goed bewaart.

Artikel 6 - Herroepingsplicht

  1. Volgens de wet ‘koop op afstand’ mag je een aankoop zonder opgaaf van reden retourneren binnen 14 dagen. Wij verlengen dat tot 365 dagen. Ècht waar! En dat mag ook in de gewone winkel.
  2. Producten die speciaal voor u gemaakt zijn, kunnen helaas niet retour.

Artikel 7 - Verplichtingen tijdens bedenktijd

Tijdens de bedenktijd mag je het product uitpakken of gebruiken zoals je dat in de winkel zou doen. Gebruik je het product zodanig dat het niet meer in 'winkelstaat' is, dan kan het zo zijn dat je minder geld voor het product terug krijgt.

Artikel 8 - Verzendkosten in geval van herroeping

  1. Aan ons betaalde verzendkosten betalen wij terug wanneer de complete order wordt terug gezonden.
  2. Zend u een deel terug worden de verzendkosten opnieuw berekend voor de producten die u houd.
  3. Verzendkosten die u betaald om het product naar ons terug te zenden zijn voor eigen kosten.

Artikel 9 - Verplichtingen van ons bij herroeping

            Zodra jij aangeeft iets terug te willen sturen, doen wij dit:

  1. We sturen na ontvangst van jouw bericht een bevestiging.
  2. Als de producten bij ons ontvangen zijn nemen we contact met je op.
  3. We sturen je een nieuw product of we storten geld terug op je rekening.

Artikel 10 - Uitsluiting herroepingsplicht

  1. Verf die speciaal voor u op kleur gemaakt is.
  2. Behang dat speciaal voor u besteld is.
  3. Producten waarvan de verpakking is geopend.
  4. Vouchers of tegoedbonnen.

Artikel 11 - De prijs

  1. De prijzen in onze webwinkels kunnen afwijken van elkaar en/of afwijken van de prijs in onze fysieke winkels.
  2. Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw.
  3. Normale verzending is binnen Nederland altijd gratis vanaf € 75.-
  4. De prijzen op moment van bestellen zijn van kracht

Artikel 12 - Conformiteit en garantie

  1. Je hebt recht op een goed product, logisch. Is er toch iets mee aan de hand, dan lossen we het voor je op. Hierbij volgen we altijd de wet.
  2. Wij zijn aansprakelijk voor de waarde van het geleverde product.
  3. Zie ook artikel 3, lid 5

Artikel 13 - Levering en uitvoering.

  1. Wij doen ons best om jou goed van dienst te zijn.
  2. Als je voor 12.00 uur iets bij ons bestelt, ontvang je het al de volgende werkdag. Tenzij we iets anders met je hebben afgesproken. Als de bezorging van het product langer duurt, of als we niet alles op tijd kunnen bezorgen, hoor je dat zo snel mogelijk. Op dat moment kun je afzien van je aankoop. Als je van tevoren al had betaald, krijg je je betaling teruggestort.
  3. Als we een besteld product niet meer kunnen leveren krijg je je geld terug, of bieden we je een goed alternatief aan.
  4. Als een product beschadigt of kwijtraakt voordat het bij jou of een door jou aangewezen ontvanger aankomt, is dat onze verantwoordelijkheid.

Artikel 14 - Betaling

  1. Betalingen geschieden vooraf, wij leveren direct na ontvangst van betaling.
  2. Wij leveren niet op krediet, tenzij wij hierover met u andere afspraken hebben gemaakt.

Artikel 15 - Klachtenregeling

  1. Allereerst vinden wij het vervelend als je ontevreden bent of een klacht hebt.
  2. We streven naar 100% tevreden klanten, dus we gaan het oplossen!
  3. Meld de klacht zoals jij het wil (zie artikel 2).
  4. Wij nemen contact met je op voor een passende oplossing.
  5. zie ook artikel 3, lid 5

Artikel 16 - Geschillen

Waarschijnlijk heb je het niet nodig. Maar mochten we niet tot een oplossing komen kun je het binnen drie maanden voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl).

Artikel 17 - Overige bepalingen

Dit was het! Hopelijk duidelijk genoeg. Mocht er iets veranderen aan onze voorwaarden vind je dat op onze website terug. We hebben niets in petto waar het voor jou nadeliger wordt om bij ons te kopen.