Je kunt je bestelling het beste volgen via track & trace van PostNL. Hiervoor ontvang je een link via e-mail. We doen ons uiterste best om pakketpost bestellingen op tijd te bezorgen. Het is echter in een enkel geval mogelijk dat door omstandigheden de bezorging is vertraagd. Kijk hiervoor op www.postnl.nl voor meer informatie.

Niet thuis?
Je kunt je bestelling het beste volgen via track & trace van PostNL. Hiervoor ontvang je een link via e-mail. We doen ons uiterste best om pakketpost bestellingen op tijd te bezorgen. Het is echter in een enkel geval mogelijk dat door omstandigheden de bezorging is vertraagd.

Afleveren PostNL pakketdienst in winkel
PostNL Pakketdienst komt gratis een tweede keer bezorgen. Je kunt voor de tweede bezorgpoging zelf een afspraak inplannen bij PostNL. PostNL levert bij niet thuis ook bij de buren. Pakketpost artikelen worden nooit op een etage bezorgd. Het is niet mogelijk om een bestelling te leveren op een postbus adres .Heb je nog geen track en trace code ontvangen? Neem contact op met onze klantenservice. We kijken graag de status van je levering na.

PostNL geeft aan dat mijn bestelling is afgeleverd, dit is niet het geval.
Het kan zijn dat de postbode je bestelling bij de buren heeft afgegeven. We raden je aan om bij de buren navraag te doen. Wanneer je bestelling niet bij de buren is afgeleverd, neem dan contact op met onze klantenservice.

Online gekochte artikelen retourneren
Bestellingen die afgeleverd zijn door Post NL, kunnen gratis worden geretourneerd worden via een PostNL Servicepunt. Je ontvangt het aankoopbedrag inclusief de oorspronkelijke verzendkosten, bij het retourneren van de volledige bestelling. Het aankoopbedrag wordt zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen retour betaald. Per e-mail ontvang je een bevestiging.