Verzenden en bezorging

Verzenden en bezorging

 

Verf laten bezorgen

Geen gesjouw met potten verf en andere schilders-benodigdheden, Die kunnen gewoon naar u toe komen! Als u op werkdagen bestelt (orders voor 12 uur) zijn de artikelen er de volgende werkdag!
Ook hebben wij de optie op direct te leveren (Zie hieronder).

DIRECT LEVEREN

Paintdiscount.nl, als één van de eerste in Nederland bieden wij de service 'DIRECT leveren'

De service wordt geboden op werkdagen (maandag t/m vrijdag) en houdt in dat de order (voor 12.00 besteld) vandaag nog geleverd kan worden.

Helaas kunnen we de service (nog) niet voor heel Nederland bieden, maar wel al voor een groot gedeelte.

Het is nu al mogelijk in het postcodegebied 7400 - 9999 (uitgezonderd Waddeneilanden).

Wij hebben ook een échte winkel. Voor het afhalen van u producten hoeft u geen afspraken te maken.

Meer informatie over ‘Afhalen in de winkel’
Meer informatie over ‘Openingstijden’


Pakket of product niet ontvangen

Zit u op een pakket van ons te wachten, komt de bezorger maar niet opdagen! Vervelend, en wij lossen het graag snel voor je op. Om een snelle oplossing makkelijker te maken, vragen we u om drie dingen te controleren, voordat u contact met onze klantenservice opneemt:

Controleer het bezorgtijdvak

In de verzendbevestiging die je van ons hebt ontvangen vind je de track & trace link waarmee je je bestelling kunt volgen. Controleer of het bezorgtijdvak is verschoven door op die link te klikken.

Controleer het bezorgadres

Een typefoutje is natuurlijk zo gemaakt, dus check voor de zekerheid ook even of je het juiste adres hebt ingevuld bij je bestelling.


Controleer u brievenbus

Misschien heeft u een Niet-thuis-bericht ontvangen en staat je pakket bij de buren? Het kan ook zijn dat de bezorger in zo’n bericht een nieuw bezorgmoment aankondigt. Heeft u de bovenstaande stappen doorlopen en nog steeds geen idee waar u pakket gebleven is? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Adres wijzigen

Wilt u uw adres aanpassen? Dat kan, u hoeft alleen maar naar u account te gaan waar u direct u adres kan wijzigen zodat al uw pakketjes bij het nieuwe adres worden afgeleverd.

Heeft u een bestelling gedaan en bedacht u daarna ineens dat u uw spullen toch liever op een ander adres wilt laten bezorgen? Geen probleem, kan iedereen overkomen! Neem contact op met onze klantenservice, dan gaan wij ons uiterste best doen om uw zending alsnog op het gewenste adres te bezorgen.